El Foment Hortenc que acull dues activitats:
- El festival MARABUNTA , amb Guillem Albà i la Marabunta el dia 30 de setembre: Dalt de l’escenari la bogeria experta d’un jove clown a punt d’explotar: Guillem Albà Mira’l. És ell. Ja és aquí. El nostre frontman té classe i zero dignitat. No la vol per res i la regala a qui la vulgui. Serà millor que no us cordeu els cinturons. Ell és boig i és capaç de tot.
- L’espectacle The Festival of Fools Cabaret Cabron Gala GALA INTERNACIONAL CIRC DU OLE, amb Pepa Plana, Peter Ercolano,
Podeu consultar tota la programació al web del Festival (festivaloffoolsbcn.com).!
La Federació d’Ateneus de Catalunya conjuntament amb quatre Ateneus de la ciutat de Barcelona, col·laborem amb el Festival of Fools Barcelona 2022, un esdeveniment organitzat pel Nouveau Clown Institute, moviment clown en què els pallassos mostren la seva cara més provocadora i social.
El Festival of Fools es va celebrar per primera vegada el 1975 a Àmsterdam, organitzat pels Friends Roadshow. Va ser el primer festival dedicat als pallassos i on es va mostrar per primer cop el tarannà d’un nou moviment, el Nouveau Clown, en què els pallassos mostraven la seva cara més provocadora i social.
Jango Edwards, pallasso, actor i còmic nord-americà, va anunciar fa uns dies que té un càncer terminal i que deixa el Festival of Fools com a llegat artístic per la ciutat de Barcelona, on es va instal·lar l’any 2020. Aquesta serà la tercera edició del Festival of Fools que acull la ciutat i tindrà com a seus, diferents ateneus de Barcelona. Així, des del 2 de setembre i fins al 2 d’octubre, el Cercle de Gràcia, els Lluïsos de Gràcia, els Lluïsos d’Horta i el Foment Hortenc, juntament amb La Gleva Teatre, acolliran alguns dels 14 espectacles protagonitzats per representants del clown a escala mundial com ara Jango Edwards, Nola Rae, Johnny Melville o Tortell Poltrona.
En aquesta tercera edició a la ciutat de Barcelona hi ha previstes diferents activitats gratuïtes com la sessió inaugural amb Leo Bassi, que ja va tenir lloc a la Barceloneta, quatre desfilades de carrer de la Fools Militia, la presentació del llibre Amsterdam’s Compleat Fools, una gran cloenda a la Plaça del Nord i la mostra de pel·lícules Festival of Foolms al Centre Cívic Drassanes.
Els socis dels ateneus poden gaudir dels següents avantatges:
- Totes les persones sòcies del ateneus poden gaudir d’un preu especial en la compra d’entrades que es poden comprar a través de festivaloffoolsbcn.com seleccionar la tarifa Ateneus i introduir el codi XTAC.T ambé es pot reservar localitats a través del correu info@festivaloffoolsbcn.com
- Participar en les Fools Militia. Desfilada antimilitar a favor de les armes de construcció massiva. Tots els dijous per barri on estan ubicats (Gràcia i Horta).
Alt de Mariner, 15 | 934291040 | fomenthortenc@fomenthortenc.cat
ACTIVITATS
que et poden interesar
al
al
al