Dissabte 3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional a Lluïsos d’Horta es farà la presentació de Llibre LA NIT DE LES SABATES MÀGIQUES, d’Àngela Iglesias, Pilar Chamorro i Mabel Piérola. En acabar la presentació farem un TALLER dirigit a nens i nenes de més de 5 anys.
Presentació a càrrec de les autores Àngela Iglesias i Pilar Chamorro.
Edat recomanada: Activitat familiar per a totes les edats. Pel Taller entre 5 i 10 anys.
Preus: No socis 2,00 € – Socis gratuït.
Comprar entrades La nit de les sabates màgiques
Accessible per a persones amb mobilitat reduïda. Comptarem amb Servei d’Intèrpret de Llengua de Signes en Català
Sinopsi: La Irati, l’Unai, en Pau, la Fiona, són personatges reals amb diversitat funcional, tots ells persones estupendes que ens conviden a canviar els nostres estereotips i despertar la nostra sensibilitat cap a les seves vides.
Aquest conte vol promoure una mirada inclusiva, acollidora, que converteixi la dificultat en oportunitat, que abraci la diferència, reclamant que totes les persones poden aportar al nostre entorn, al barri, a la comunitat, al món.
Ajuda’ns a visibilitzar, a aconseguir parlar de convivència diversa i no caldrà parlar d’inclusió. Siguem ponts i no barreres
ACTIVITATS
que et poden interesar
al
al
al