COMPARTEIX
Novetats de la setmana a Grace a la Baixada de la Plana, 9!
Nova temporada amb looks preciosos i complements a Grace:
L’avanç de temporada el tenim molt a prop… i no només ve carregada de looks preciosos. També tindrem complements que tant us agraden com els cinturons. Tant en colors bàsics com en colors divertits. Et donarán comoditat, seguretat i farán que el teu look sigui especial.
Així que compte enrere i estigues atenta de totes les novetats…
Tens un esdeveniment aquesta primavera? espera’t a veure la nova col·lecció amb peces d’arreglar que no et deixaran indiferent.
A Grace trobaràs moltes opcions per a vestir en el teu dia a dia de forma pràctica, elegant, informal, amb estil… Perfecciona el teu look amb molts complements que trobarás a l’establiment.
No deixeu de venir a la nostra botiga a Horta, cada dia novetats, nous complements i disposem de talles des de la S fins a la 5XL.
Atenció, nou horari:
NOTICIES
recents